کد مطلب:314533 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:188

به حضرت ابوالفضل متوسل می شود
3. قضیه سوم: مربوط به مرحوم حجة الاسلام والمسلمین آخوند حاج شیخ محمد حسین دانشور كلوچان گلپایگان می شود كه در سال 1382 قمری در گلوچان یكی از روستاهای شمال گلپایگان فوت كرد.

فرزند ایشان نقل می كرد زمستانی ایشان - یعنی مرحوم پدرم - به كنار رودخانه جهت روضه خوانی و اداره مجالس ماهیانه با حیوان مسافرت می كرده از مسیر امامزاده ابراهیم بن موسی بن جعفر علیه السلام در دوازده كیلومتری شمال گلپایگان به طرف خفتان می رود. چند گرگ به ایشان حمله می كنند گرگ های گرسنه به ایشان حمله می كنند تا این كه ایشان به حضرت ابوفاضل بن علی علیهماالسلام متوسل می شود و او را می بیند. حضرت آخوند را تا كلوچان - حدود 5 كیلومتر - همراهی می كند. اول



[ صفحه 494]



نمی شناسد، اما بعدا متوجه می شود آقایی كه او را همراهی كرده حضرت ابوالفضل علیه السلام بوده است.

فرزند مرحوم دانشور برای حقیر نقل می كرد:

یك جلد از چهره ی درخشان قمر بنی هاشم ابوالفضل العباس علیه السلام توسط یكی از دوستان تهرانی به دستم رسید. بسیار زحمت متحمل و متقبل شده اید ان شاءالله از شفاعت و عنایت حضرت ابوالفضل علیه السلام ما و شما و همه ی محبین آن حضرت بهره مند شوند. همچنین از ادعیه حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا فداه) همه ی ما و شما بهره مند گردیم و ظهور آن حضرت نزدیك گردد و موانع ظهور آن حضرت مرتفع گردد.

والسلام. سید احمد گلپایگانی الحجازی